Begravning imorgon :'(

Hejsan! Vad har ni gjort idag då? Jag har först varit i skolan, vår första lektion var idrott, vi hade typ fys/lek a nån blandning, faktiskt rätt så kul. Sen hade vi svenska, det var inte kul, men sen hade vi syslöjd och då kom jag as långt på min halsduk, men det blev något fel så jag fick typ ta bort så att den bara är kanske tre cm nu och innan var den typ 20 eller nått, as störande. Det blir alltid något fel med mina saker som jag gör på slöjden, först så blev en färg utsmetad över hela grejen som jag gjort och sen så blev det ett stort hål i en sak och massa såndära otur, haha, men jag har bestämt mig att jag MÅSTE göra klart min halsduk!
Efter slöjden åt vi luch och sen hade vi språk, och jag har tyska, vi övade på en pjäs och så spelade jag, Rebecka, Amanda och Erica upp den för vår lärare, hon sa att den var den bästa hittils *stolt(a)*
Sen hade vi matte, vi håller på med något häfte, och om man inte blev klar med det idag så skulle man göra klart det tills imorn eller tisdag, kommer inte ihåg till när :o haha. Sen hade vi bild, och då skulle vi göra något som typ hette
punt(blablabla) haha kommer inte ihåg vad det hette. Sen slutade vi och då var klockan kanske halv-tjugo i tre. Jag och Amanda åkte hem till Rebecka, men innan det så gick vi tre till mammas lägenhet (ny), vi har precis fått tillträda till den, jag tyckte att det var ganska fint faktiskt, men vi ska nog måla/tapesera om i typ alla rum, haha.

Vad ska ni göra imorn? Jag ska typ gå upp klockan sex och då ska jag, Denise och pappa åka till täby och håmta upp mamma, hon jobbar natt i täby.
Sen ska vi åka till Småland, i Småland ska vi på begravning, min gammelmormor :'( Hon dog den; 29/12-08, sorgligt, jag hatar att gå på begravningar, det är så hämskt för det är typ först då man värkligen förstår att nån är borta :'(
Sen på lördag ska vi åka hem igen, för mamma och pappa jobbar.

Har ni några bra tips som man kan göra när man sitter i bilen och har en tråkig syrra? Eller iförsig imorn kommer jag nog ha fullt upp, jag ska nog ta med mig min laptop, hehe, och så kommer jag behöva träna på tyska glosor och så måste jag räkna matte, men jag kommer säkert hinna göra det på vägen ner så jag behöver något att göra på vägen hem sen :p Jag blir as rastlös när jag sitter i bilen, haha och jag brukar typ aldrig kunna sova:p
Aja nu ikväll är jag och Denise hemma själva, men Denise är i stallet just nu och hon kanske kommer hem om en halvtimme och då ska vi gå ner och lämna Ozzy hos våra grannar som också har en hund, och Ozzy och Saga(den andra hunden) är jätte bra vänner. Så det går nog bra iallafall.

Ojdå, jag åt typ för två timmar sen och innan det så skrev jag allt som är över och så nu kom jag på att jag höll på att skriva, haha :)<3 /simone♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0