bara två sköna dagar kvar :'(

hejsan hoppsan!
vad har ni gjort idag då? jag vaknade runt tolv, o ja somnade typ vid halv fyra inatt, asoo ja kunde verkligen inte somna,o sen har typ bara tråkat på dagen, typ suttit vid datan och laddat ner nya penslar till PH, o sen nu ikväll har vi ätit vääldigt god middag, dt är ju typ någon speciell dag idag :) haha
imorn ska ja typ bara slappa, elr så ska ja kanske vara med nån, men då kmr jag inte orka göra så mkt, men ändå.
asso ja vill verkliiigen in inte börja i skolan igen, jag suger typ i allt o så är dt så jääävla tråkigt i skolan, när man sitter i skolan så är typ dt ända man tänker på, eller iaf när dt gäller mig så är dt ända ja vill att åka hem, haha men man blir så jävla trött i skolan oxå :(
men man får väll ta till vara domhära två sista dagarna nu :)

klockan är redan 22:46 asso palla, lovet har gått så jävla snabt, och dt är så  jävla tråkigt :( nej nu har ja till och med fått ånges för att gå till skolan :S

en liten mysbild som jag tog tidigare idag, haha har pyjamas på mig och täcke runt mig, dt är därför ja sa mysbild xDhaha

aja nu ska jag utnyttja dom två dagarna som är kvar nu, hej då :)<3/ simone

Kommentarer
Postat av: A M A N D A

Sv: Taack <333

2009-01-06 @ 19:51:07
URL: http://amandisenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0