28/1-09 kl. 12:08

Hejhej, nu sitter jag här på pappas jobb, jag skulle igenkligen åkt med tio i bussen men jag missade visst den *skillat*. Så nu ska jag ta tjugo över bussen istället.
Juste ja, jag kanske ska berätta om varför jag redan ska hem, jag berättar från början;

Idag vaknade jag med as ont i halsen och huvudet, men jag vill inte vara hemma från skolan, man bara missar så mycket då "/  Så jag gick till skolan och första lektionen hade vi engelska, från början var det bara jag där, klockan var liksom typ 2 minuter i åtta och ingen var där :O Då kom vår lärare och jag var fortfarande själv *scarry*.
Men sen kom Fredrick och Andreas och så gick vi tre in, vi skulle kolla på film och några minuter över kom typ alla andra´. Äntligen är Amanda frisk och Sofia fast hon var bara sjuk igår:D, men tyvärr så är Rebecka sjuk istället "/
Efter engelskan hade vi NO vi skulle göra lite laborationer, inte så spännande precis.
Sen hade vi matte och då räknade vi i häftet som vi har fått, jag räknade typ 15 tal *stolt* (haha typ rekord).
Sen skulle vi ha idrott i tre timmar fast den skulle inte jag vara med på, så att det inte blir värre i halsen, så jag gick hem för jag pallade inte sitta och kolla på i tre timmar, men pappa eller mamma ska ringa till skolan och säga det.
Det är därför jag "slutade" nu.

Pappa sa att han kunde köra hem mig nu, Jippie!!!

PussOchKram /Simone<3

Kommentarer
Postat av: Sofia

det funkar ju inte , det är inte ett snöre det är en kedja och hela halsbandet kan typ gå sönder om jag gör så iibland ^^ men tack ändå ^^<333

2009-01-28 @ 15:44:55
URL: http://sofiatias.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sv: kedjan är smal så det trasslar bara ihop sig "/ <33

2009-01-28 @ 16:08:23
URL: http://sofiatias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0