27/1-08 kl:19:55

Hellojsan! Idag har vi varit på Sydpolen (det blev tyvärr inga bilder), det var as kul där, fast det fanns några idiotiska killar där som tog A L L A badringar och jag satt på en och då vällte dom den så jag fick kallsup, och nu har jag as ont i halsen pågrund av det :/
Skit, asso jag S K A inte vara hemma från skolan nu, man kommer så mycket efter.
Efter att jag kommit hem var klockan typ fem :( och då orkade jag värkligen inte gå på ridningen, asso jag var helt slut. Jag duschade och sen hjälpte jag till med maten och nu sitter jag här, ska kolla på topmodel nu.

PussHej /Simone <333

(Det blir Jag, Sofia, Amanda, Rebecka och Matilda på fredag, hoppas jag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0