1/2-09 - Kort sammanfattad kväll + bilder

Hej igen! Efter förra inlägget har jag åkt hem till pappa ochvi har ätit middag och så har vi kollat på en film som gick på tv.
Juste det kan hända att bokstaven "r" inte kommer med ibland när jag skriver för den är cp, asso bara den knappen "/.
Filmen som vi såg var as bra och rolig, tyvärr kommer jag inte ihåg vad den hette, men, men.

Haha nu är det februari!


Nu kommer lite bilder från igår natt!

Matilda och jag <33


Jag och Rebecka (jag driver)


Jag, lite sne xD


Jag igen :)


Jag, Matilda och Rebecka! (:


Matilda och jag <33


Jag och Matilda, Matilda kör på "bagie" x'D<33


Nöjda!? :D Det kommer komma lite fler bilder sen när Amanda har lagt in bilderna från hennes kamera. Domhära bilderna var efter att Sofia och Amanda hade gått hem "/

PussOchKram /Simone!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0