5/2-09 -- Provdag "/

Idag var det svenska prov, fan vad dåligt det gick, asso jag kunde ingeting, det ända jag kunde var typ bara vad substantiv, adjektiv och verb ä för något, haha. Jag suger verkligen på alla ämnen i skolan.
Idag hade vi idrott som första lektion och då körde vi typ "handboll" asso vi var tre lag i en halv idrottshall, det var as kul!
Sen hade vi svenska och då hade vi ju prov som ni redan vet. Efter svenskan hade vi syslöjd, det var kul, jag är nästan klar med min "döda råtta", jag ska bara fylla innehållet. Sen hade vi lunch och då åt jag "spagetti och köttfärssås". Sen hade vi språk, då fick vi träna på det som vi ska kunna till provet. Efter tyskan hade vi matte och det gick väll bra och sen hade vi bild, det vi håller på med just nu är inte så jätte roligt, och det blir as fult "/.

Efter skolan så fick jag, Rebecka, Sofia och Fredrick skjus "hem" eller till busshållplatsen av Martin, men det är ju skit nära där ifrån så tack, tack Martin (Sofias pappa).
Jag, Sofia och Rebecka gick först hem till min mamma och där hämtade vi mina benskydd som jag behöver imorgon till cupen och Fredrick gick hem till sin moster. Sen gick jag och Rebecka hem till Rebecka och Sofia gick hem till sig.
Hemma hos Rebecka kollade vi på tv och så åt vi mellis.

Just nu kollar jag på tv, det är typ inget roligt så jag får väll kanske spela lite på datan.


Outfit idag;
Ljusrosa linne från Gina tricot
Grå "tunika" från Gina tricot
Svarta leggings från H&M
Grön, vit randiga strumpor från Newbody
Svarta stövlar från Skopunkten

Hårfrisyr;
Uppsatt i en toffs

Smink;
Puder

PussOchKram /Simone!<3

Kommentarer
Postat av: Sofia

vi får ju bara göra samma sak om och om igen på bilden :S ^^

2009-02-05 @ 20:36:06
URL: http://sofiatias.blogg.se/
Postat av: CARRO - ThinkPink ♥

Tyvärr gick du inte vidare i Veckans Blogg, men en ny chans kommer på måndag! :)

2009-02-06 @ 09:55:27
URL: http://thinkpinks.blogg.se/
Postat av: Anonym

SKULLE VARA ROLIGT OM NI LA UT DAGENS OUTFIT!"!!...-

2009-02-06 @ 14:33:03
Postat av: simone

vi skulle vara tacksamma om dom som skriver anonymt kan skriva vem det är.



Menar du på bild!?(till den anonyma)

2009-02-07 @ 14:44:39
URL: http://notastepwithoutyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0