1/2-09 -- träningspass och film

Hellojsan! Nu är jag irreterad igen "/ asso jjag skulle på träningen idag, men pappa var och städade på hans jobb och då kom jag på typ klockan kvart i fyra att jag skulle på träning och så ringde jag pappa, asso det gör ju inget om man kommer lite försent, men ah då när jag skulle byta om, jo gissa!? såklart så har jag alla mina träningskläder/benskydd/skor och allt sånt hos mamma.
Fyfan så irreterande!!!
Men istället för träningen så gick jag ut och gick och joggade lite men det var ganska halt så det var svårt att jogga, och sen efter när jag kom hem så hade jag lite "styrketräning" haha, nej men jag körde armhövningar, rygglyft, situps, plankan och så spelade jag lite fotboll ute.
Det var fan jobbigare än att gå på träningen, man kan säga att det är som träning.
Men det är synd att det inte kan räknas som en träning, för asso nu behöver man gå på träningar för att få vara med på cupen i helgen, det är så PISS att missa en träning "/.

Snart ska jag gå och duscha och sen ska jag kolla på filmen som vi hyrt :).


Denhär annonsen hittade jag på åbk:s hemsida.


För att hjälpa till med att skänka kläder och tillbehör så kan ni gå in här, hur ni gör får ni läsa på deras sida.

PussOchKram /Simone!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0