sjuk!!

hejsan, förlåt för den dåliga uppdateringen från min sida men simone har ju varit här och varit duktig och skrivit..hhhee. idag var jag sjuk som jag var igår också därför har jag inte orkat skriva men jag tror att jag ska till skolan imorgon men jag vet inte.. det enda jag gör på dagarna är att kolla på tv, sova, läsa och skicka sms så liksom jag har inte speciellt mycket att berätta.. ahahhaaa.a :D
på fredag är det åbk-cupen för f-95 och jag skulle varit med men jag sa att jag inte ville för jag suger på innomhusfotboll men jag ska kanske dit och kolla för jag fick nyss veta att det kommer stå tre roliga fjortiskillar i cafeterian som är roliga att prata med så lite sällskao får jag säkert..   ") <3333
aja, nu ska jag spela lite spel på internet men det var lite allt möjligt..
pussarochkramar ®

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0