tolfte februari tjugohundranio

hejsan alla pigga. idag så hade vi prov och jag kollade igenom hela provet innan jag började skriva och jag kunde allting men sen precis när jag skulle börja skriva så fick jag hjärnsläpp, någon annan som brukar få det? men men, jag får det på alla prov så det börjar bli en dålig vana..
juuste, vi fick tillbaks våra svenska prov också men jag blev underkänd med ett halft poäng.  fan vad irriterad man blev men liskom nu ska jag satsta på omprovet och försöka lyckas denna gång men eftersom att det e mig vi snackar om så vet nog alla mina kompisar att jag kommer misslyckas med omprovet också,,   xd men ska verkligen försöka plugga mycket denna gång och så är det ju lika bra att börja öva mycket på tyskan igen för jag gjorde inte speciellt mycket för att jag fick hjärnsläpp så det får jag säkert också göra om men liksom mamma tycker att det inte gör någonting eftersom att jag har behövt plugga in så himla mycket under bara några månader, men liksom man vill ju ändå lyckas? eller har jag fel?
jag har varit på träning idag också och den gick hur bra som helst och jag är välldigt nöjd över mig själv,, och så imorgon har jag också träning men det e med det andra fc laget så då blir vi jätte många för idag var det med 94-93 och as många var sjuka så vi var bara tio stycken kanske men då fick man göra mycket så det var ändå jätte jätte kul..  :)

vad ska alla göra i helgen då?
jag har en fullbokad helg med två släktkalas, en innebandy match som jag ska kolla på då mitt lag spelar eller så ska jag kanske spela och såå en a-lags match jag ska kolla på och ha lagmöte, kanske bio med mamma,  middag med hela laget fick jag veta alldels nyss och så vill jag klämma in att hinna åka till mina kompisar imorgon kväll men det hinner jag verkligen inte,, "typiskt" nu när alla fem kan vara så kan jag inte..
så som ni förstår så är min helg fullpackad med massa roliga saker,
+ lite pluggning,, på en helg, it SUCKS i know..



aja, nu ska jag göra något annat.   pussochkram R



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0