sofia, amanda och fredrick.

hejsan alla kvällspigga.
just nu är jag hos sofias farmor och farfar med sofia och amanda och har skojjjj, sofia sitter och kollar ï ett gammalt album, amanda sitter och pratar med fredrick i telefonen och jag sitter här.
ikväll har vi ätit pizza, kollat på en film och spelat monopol i typ fyra timmar och jag skulle vunnit efter  typ två timmar men jag var snäll och sen efter yttligare två timmar så sa jag att jga inte orkade spela något mer för det var tråkigt.

nu bråkar jag med fredrick och han är as störande just nu men men,, killar är som dom är-..
imorgon så ska jag typ vara med amanda och sofia och kanske vara med fredrick om han orkar.. :D hehhehehehe,




nu ska jag typ kolla in andras bloggar, puss/ rebecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0