snabbt om hela min helg.

hejsan!  den här helgen har jag haft fullt upp så jag har knappt varit inne på datan,, i fredags va jag i skolan och på en fotbollscup och kollade och sov hos sofia, på morgonen på lördag drog jag med pappa till en innebandymatch och kollade det var ackers mot täby fc och ackers vann med 3-4 men egentligen tycker jag att det inte spelade någon roll för båda lagen var as bra den matchen och sen så hämtade vi thea och hon följde med mig hem och kollade på när jag städade rummet och läste lite gjorde hon också och sen så packade jag sovgrejerna igen och drog hem till thea och sov där och nu är jag hemma men skulle inte gå på fotbollsträningen för jag har as ont i knäna.. och imorgon har jag ingen idrott så jag får lång sovmorgon och sen ikväll ska jag mamma och pappa kanske på bio i kista,,   ;) hehehe.

rebeckapussar!
det blev ett snabbt inlägg men jag hinner i
nte för jag ska gå ner och hjälpa mina föräldrar
 med maten och sen ska jag kanske på bio..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv : Det är konstigt .. För jag sa till mamma : Men varför tände du lampan så vi vaknade ? Och då sa hon : Vadå , jag tände innte lampan ? Och då frågade jag : Men gjorde Rebecka det eller ? Då sa hon : Ja , kanske det . Jag vet inte .. Asså jag är inte direkt arg på dig eller något , jag skämtade bara lxm ^^ Och vad jag hörde när du pratade var att typ mamma eller pappa ropade något och då stog du i rummet och ropade tillbaka .. (:

2009-02-08 @ 16:33:11
URL: http://sofiatias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0