snabbis innan kvällen!

hejsan.   ") <333
det här var inte valigt att ajg skriver två inlägg på en kväll.. nu har jag duschat och så har jag pratat med amanda men jag ångrade mig för jag ville så himla gärna bada så det ska jag nog göra också men man vet aldrig, men annars så kommer jag tillbringa min kväll med två av mammas goda bullar, en kopp te och "om jag kunde drömma"
härlig myskväll det! asså jag har ingening att säga mer nu men men, nu ska jag fortsätta prata med söta amanda på msn ett tag innan jag beger mig till sängen för att läsa, dricka te, äta bulle och kanske kolla på gilmore girls (första säsongen) asså man fick dom på mc för as länge sen men jag har aldrig kollat på dom men nu kollade jag för det fanns inget annat att kolla på och det var faktiskt bra så är det ett nytt favoritprogram som är på väg in i mitt liv nu!? hmm..   :)
rebeckapussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0