Simone kommer senare.. :D

Heeeeejsan! (:
igår så somnade vi tre vid typ klockan fem på morgonen och vi vaknade klockan tjugo i två på dagen, hehehehe. ^^
jag är fortfarande med nördsen och det ska jga vell vara hela dagen men sen ikväll ska jag vara med simone och ha skojj hemma hos mig så jag kan inte vara här för länge för jag måste hem och städa rummet innan simone kommer. "mamma glagar på mitt rum"

asså just nu så sitter sofia och amanda och tar kort genom ett förstoringsglas  "/ ?
igår åt vi en stor familjepizza tillsamans och så proppade vi i oss hur mycket godis som helst och flummade mycket framför kameran.. :p

ikväll när jag är med simone så tänkte jag fråga henne om hon vill kolla på madagaskar två för vi har den hemma och den är så himla kul och simone tyckte den var kul på bion när vi såg den med amanda panda ..  :)
nu sittter amanda och säger massa konstiga saker och snart ska vi typ ta och ringa fredrick och irritera honom igen. hahahaa, :) <333

asså jag tänkte ha en liten frågestund och fråga saker om allt möjligt tills ikväll eller imorgon.  :)
pussar på er ./R


Kommentarer
Postat av: Sofia

Men du fattar inte varför vi tog kort i ett förstoringsglas va ? Man måste tyvär vara smart för att fatta Rebecka ^^ Haha ! <3

2009-02-23 @ 16:41:11
URL: http://sofiatias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0