klasskatastrof på idrotten nu igen!

heloooou! nu är jag frisk och as glad.   :)
idag var det en tjej i min klass som bröt näsbenet på idrotten, aj!? asså det är alltid någon i vår klass som bryter armar ben näsor eller annat.. vi har världens otur,, åååh!

asså alla holler på att säga " åååh, gud vad bra twilight var!!" och liksom jag är så himla trött på det för jag får inte se den en på ett tag,, hmm,, för liksom min brorsa ska ladda ner den men han laddar inte ner den förns den finns på dvd kvalitee, "(
så jag får vänta ett tag till men det är endå ganska bra för jag holler på att läsa första boken just nu,, asså jag har haft den i en evighet snart men jag har ingen fritid så jag hinner inte läsa ut den,, baaajs! + att det är ju roligare att se filmen om det är dvd kvalitee för då hackar det inte eller något sånt för det är ju tråkigt att se om den hackar eller om det e något annat fel,, men ajaaaa, snart kan han nog ladda ner den för den borde komma ut på dvd snart!!

idag så var jag i skolan och jag fick träffa erica som har varit i spanien *HOST NEGER! asså hon är så himla brun och fin,, åhh. vill se ut så nu!! jag älskar dig erica..


till amanda och simone:
nu får ni ta och bli friska!!  :) <333






ååååååååååh, vill se twilight nu nu nu!! men liksom jag orkar snart inte bry mig om att jag är mitt i boken för jag har gjort så förut. rebeckapussar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå har ingen friitid?

2009-02-04 @ 21:15:32
Postat av: Anonym

vadå har ingen friitid?

2009-02-04 @ 21:16:05
Postat av: Anonym

vadå ingen friitid?

2009-02-04 @ 21:17:20
Postat av: Anonym

asså jag tränar innebandy fyra-fem gånger i veckan, ska börja träna fotboll en gång nu och jag hinner bara hem och äta ta disken och gå ut med hunden innan jag ska åka på träningen.. jag hinner inte läsa..

2009-02-04 @ 21:30:11
Postat av: Anonym

ja men du spelar ju innebandy och fotboll på din friitid för att du tycker de e kul.

2009-02-05 @ 10:59:28
Postat av: rebecka

men ååååh,? men inte så att jag hinner läsa!!!!!

2009-02-05 @ 16:59:42
URL: http://notastepwithoutoyu.blogg.se/
Postat av: Anonym

DU MNENADE ATT DU E

GÖR SÅ MYCKET SÅ ATT DU INTE HINNER LÄSA BOKEN.. TRODDE DU MENADE ATT DU INTE HAR NÅN FRIITID I ÖVER HUVUD TAGEN. FÖRLÅT..

2009-02-06 @ 14:30:37
Postat av: rebecka

vem är du? "anonym"

2009-02-07 @ 00:07:22
URL: http://notastepwithoutyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0