dagen "kortfattad" ") <3333

hejsan bloggen.  <3333 :)
idag har jag först varit på min brorsars innebandymatch men dom förlorade så det var inte världens roligaste att kolla på.. sen kom jag hem och började kolla på en film men sen klockan tio i fyra upptäckte jag att jag var försenad till tränigen för den börjar fyra och jga hade inte packat eller något så då fick jag panik och fem över fyra skjutsade min mamma mig så jag var bara med en kvart av joggningen och träningen var faktiskt kul,, ska  försöka börja gå på alla fotbolls innomhusträningar nu!
ajaaaa, nu sitter jag och käkar godis och läser ur "om jag kunde drömma"
nu ska jag fortsätta läsa.
pussisar ®

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0