allt blir fel!

hejsan bloggen, dålig uppdatering från lilla fröken rebecka? hmm. svar jaaa.. ! men jag har verkligen inte hunnit,, asså vill bli bättre på det men hinner inte,, men man kan ialla fall försöka.. :)
juuste, för typ två dagar sen så fick jag en ny mobil, eller asså jag bytte med min storasyster för hon orkade inte ha den mobilden för det var touch och hon har så stora händer så hon kom åt dom hela tiden och då hände det massa så hon fick min gamla och jag fick hennes två veckor gamla mobil.. yeeeees!!

idag har jag varit i skolan och det var tråkigt som vanligt och när jag skulle hem så skulle jag ta med alla mina so grejer men jag har tydligen tappat allt! shiiiet, asså vi har världens största sak vi holler på i son, asså jag hoppas jag tappat det i skåpe för annars ligger jag risigt till.. uuups.

idag när jag kom hem satte jag mig och åt mellis, åkte halvvägs till mina kusiner men sen fick vi veta att min fasters sambo var sjuk så det var bara att vända,
HELVETE! " asså allt blev fel för mig idag"
sen så när jag kom hem duschade jag och sen drog jag på en match och kollade, och nu är jag hemma och mamma dampade för att jag inte jobbade någon matte idag fast att jag lovat att jobba varje vecka, så nu tvingar hon mig att göra det imorgon efetr skolan, men jag är inte säker på att jag ska till skolan imorgon för jag har ont i magen, mår illa, halsen dummar sig och det verkar som om dte är något som går för min mamma mår också så lite då och då och en på hennes jobb är sjuk nu i magsjuka.. ajaa, orkar inte bli sjuuk.

rebeckapussar!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv : Fast det är vår näst tidigaste dag ? <3

2009-02-18 @ 10:41:23
URL: http://sofiatias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0