9/2-09 -- ännu fler prov "/

 
Idag har jag varit i tråkiga skolan, allt var tråkigt förutom att träffa vännerna. Juste ja vi hade ju sovis till tio över tio idag, as skönt, men jag var ändå trött när jag vaknade xD haha.
Just nu sitter jag inne på datan och pluggar lite matte och lite tyska, vi har prov i matte imorgon och prov i tyska på torsdag, jag pallaaaaaaaar fan inte! Ska stämma skolan för att vi har så mycket prov, hehehe.

Aja nu måste jag plugga vidare, ska nog satsa på tyskan mer än matten iallafall.

Juste ja idag fick vi tillbaka våra SO prov, jag fick iallafall godkännt, jag fick 15 poäng och man behövde 12 för att bli godkänd, men jag är nöjd för det var ganska många som fick mindre poäng än 15 och jag brukar typ jämt vara den som är sämst, men inte den hära gången, haha.
Fast provet var rätt så svårt, så jag är iallafall nöjd.


Dagens outfit;
Svart kofta från Gina Tricot
Svart tröja med vita prickar från JC
Svart "kjol" (nervikt linne) från Gina Tricot
Svarta Leggings från Åhlens
Svarta stövlar från Skopunkten

Hårfrisyr;
Uppsat i en tofs
Lite vågit (hade flätor i natt)

Smink;
Puder
Solpuder
Mascara *stavas?*

Det blev ganska mycket svart, men det var det ända jag hade hemma hos mamma just idag"/

Grattis fjortis!:D<33333


PussOchKram /Simone!<3
 

Kommentarer
Postat av: A m a n d a

Du får inte alls ofta sämst?

:) <33

2009-02-09 @ 21:26:02
URL: http://amandisenberg.blogg.se/
Postat av: simone

joho du XD <33

2009-02-10 @ 15:03:28
URL: http://notastepwithoutyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0