8/2-09 -- Fotbollsträning

Hellojsan, snart är det fotbollsträning, vem ska dit?
Just nu tittar jag på tv, men det är inget roligt så jag ska försöka hitta på något annat nu.
Idag har jag inte gjort något kul, eller jag har typ inte gjort något alls, men klockan tjugo i fyra ska jag åka på fotbllsträning, det komer bli kul. Vi kommer nog inte kunna jogga innan för det är så slaskigt och halt ute, men vi får se.

Fan jag orkar inte skolan. Det är så jävla Tråååkigt. Föresten någon som vet vad vi har för idrott imorgon?

Dagens outfit;
Svart tröja från Stadium
ÅBK mjukisbyxor från ÅBK
"Duntofflor" från Åhléns

Hårfrisyr;
Utsläppt


Smink;
Inget


 

PussOchKram /Simone!<3


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vi har ingen idrott imorgon ^^



Jag ska inte gå på träningen iallafall (:<3

2009-02-08 @ 15:04:34
URL: http://sofiatias.blogg.se/
Postat av: simone

ska ingen på träningen "/



<3

2009-02-08 @ 15:18:25
URL: http://notastepwithoutyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0