7/2-09 -- ÅBK cup

Hejhej! Nu är jag glad för vi kom nämligen trea i ÅBK cupen igår.

Resultaten från igår;
Första matchen : ÅBK Vit mot älta Resultat : Vinst 1-0
Andra matchen : ÅBK Vit mot Älvsjö . Resultat : Förlust 1-0 (Blev mål när det bara var 4 sekunder kvar!)
Tredje matchen : ÅBK Vit mot IFK Österåker. Resultat : Vinst 3-0
Semifinal : ÅBK Vit mot Älvsjö(Älvsjös andra lag) . Resultat : Förlust 2-1
Match om brons plats : ÅBK Vit mot ÅBK Grön . Resultat : Vinst 1-0


Sen så skulle jag varit med Sofia, Amanda och Rebecka, men när jag kom hem så var klockan tolv, och sen så skulle jag duscha och efter att jag duschat så var klockan halv ett och då skulle jag klä på mig och då skulle jag inte varit hos Sofia förän klockan 1.
Då pallade jag inte gå dit, för jag var rätt så trött också. Jag smsade Sofia och sa det. Rebecka ringde även innan och då sa jag det till henne, men hon blev typ sur :S.

Nu ska jag nog kolla på Baby mama med Denise.

Jag lägger in bilder från cupen någon gång i veckan! :)

PussOchKram /Simone!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0