4/2-09 -- cup på fredag

Sjuk idag igen "/ Asso imorgon  S K A  jag gå i skolan, även om jag skulle må hur dåligt som hellst! Fast jag tror att jag kommer må bra imorgon, jag mår inte så jätte dålig nu iallafall.

Nu längtar jag till cupen på fredag (ÅBK cupen). Det kommer bli skit kul att spela den, jag vet inte varför, men det känns som om det kommer gå bra för båda våra lag och det får vi hoppas. Det skulle vara kul att komma iallafall etta, tvåa eller trea för en gångs skull när jag är med, haha, det går typ alltid dåligt när jag är med och annars så går det skit bra, hehe.

Ojuste ja jag skulle ju gå ut med Ozzy, sen ska jag och Denise nog kolla på Twilight, och så ska vi kanske försöka äta lite. Jag är typ skit hungrig, men så fort jag går in i köket så blir jag illamående "/
Jag kanske tar lite kort när jag är ute, men jag kanske inte lägge in dom, det beror på om jag hittar sladden.
Det är skönt att ha hund, asso man skulle ju inte komma ut något annars, och det är ju bra med frisk luft när man är sjuk.

PussOchKram /Simone!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0