26/2-09 -- Sista inlägget innan Göteborg!

Nu har jag typ nyss vaknat, sen lite senare så ska vi äta frukost. Jag har plockat fram lite kläder som jag ska ta med mig till Göteborg. Efter frukosten ska jag och mamma gå eller åka till centrum och så ska vi ta ut lite pengar, sen ska mamma sy in ett par av mina nya byxor, dom ljusblåa. Dom är ganska vida vid smalbenet.
När vi är klara ska jag åka hem till pappa och hämta lite andra kläder där som jag ska ha med mig, jag har inte så mycket kläder här just nu, men det får vi väll ordna snart ;).
Jah, när jag är klar med allt så är väll klockan nog tre eller något, om det skulle vara tidigare så får jag väll vila lite.

Dethära inlägget kommer nog bli det sista på lovet, men det beror på när vi kommer hem på söndagen och om det inte är jätte sent. Vi komme rha sååå kul i Göteborg, vi ska typ; Shoppa, bada, film-kväll och bara tare lungt. Men jag lovar att vi kommer hitta på mycket mera skoj :), men det får ni höra om efter lovet.

Jag är tyvärr inte inne på min sida på datan så jag har inga bilder här, så det blev en som redan finns på datan.


PussOchKram /Simone!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0