24/2-09 -- Fettisdagen!

Sitter och har tråkigt framför tvn, medans alla kompisar har kul. Idag har jag hyrt häst med matilda och Mikaela. Vi hade jätte kul, eller det var iallafall vad jag tyckte.
När jag kom hem dychade jag och sen så vid typ sex så åt jag och mamma middag, vi åt ceasarsallad, haha har ätit det ganska ofta nu, men det är skit gott.
Sen har jag och mamma kollat på tv, men det har bara varit sämsta pogram på tv idag "/. Resten av lovet vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske vara med någon, men är inte säker än.
Idag har jag och mamma kollat efter galaxy kryssningar, vi ska kanske åka den 21 mars då är E.M.D där, jag får typ ta med en kompis om vi ska dit och då ska mamma också ta med en.
Åh nu vill jag hitta på något, jag är skit pigg, men jag har inget att göra!

PussOchKram /Simone!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0