23/2-09 -- Trött.

Efter en kväll med två hundar och Matilda då är man piss trött, haha, men det har varit kul, det kan jag inte säga annat om. Igår var jag och Matilda ute och gick med Ozzy och Troja (Min syrra passar henne, men igår och idag har jag  passat henne) vi var typ ute i två och en halv timme och det var skit kul, haha! När vi kom hem kollade vi på American pie the wedding och så åt vi popcorn, mums.
Vi gjorde även lite andra saker. Sen så somnade vi... Och sen så vaknade vi xD haha, klockan var typ tio eller elva när vi gick upp, och då åt vi frukost och sen så gick vi ut med hundarna igen och då kanske vi var ute en och en halv timme, eller Matilda gick hem då, så jag gick en bit själv med båda hundarna.
Ikväll ska jag sova hos Rebecka, vi kommer ha kul som vanligt (hoppas jag iallafall xD). Imorgon ska jag kanske hyra häst och så ska jag rida med Matilda, sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag kanske måste plugga lite "/.

Här kommer lite bilder från i år;

Svarta=Troja & Bruna=Ozzy. Så söta dom är.



Kläderna jag köpte i fredags!


Jag och Rebecka i lördags!


Jag vid tunnelbanestationen! :p


Här fick ni lite bilder. Hare bra.

PussOchKram /Simone!<3

Kommentarer
Postat av: rebecka

fina saker och fina bilder. :D

du köper alltid så fina saker. pusss

2009-02-23 @ 15:41:49
URL: http://notastepwithoutyou.blogg.se/
Postat av: simone

haha, inte alltid. taack .)<3

2009-02-23 @ 19:08:22
URL: http://notastepwithoutyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0