2/2-09 -- alla sjuka!? "/

Hejsan, idag har jag varit i skolan, det var skiiiiit tråkigt, alla var typ sjuka "/ Men vi hade rätt så bra lektioner, första lektionen hade vi idrott och vi hade simmning, det var skit kul, vi övade på "livräddning" och så simmade vi utan att använda armarna :O haha det var rätt så kul.
Den andra lektionen hade vi svenska och då gick vi igenom allt som vi skla kunna till provet, så nu tror jag att jag kan det mesta. Sen hade vi lunch det var skit äckligt så jag åt ett knäckebröd och sen hade vi språk (tyska) vi hade Elin vår mentor som vikarie, vi körde bara hänga gubbe en gång och sen fick vi håltimme resten av lektionen eftersom att hon inte kan tyska. Efter tyskan hade vi NO och då gck vi också igenom saker som vi ska kunna till provet, men dom grejerna måste jag öva in för jag fattar inte domdära kluriga orden som hon säger ").
Vi hade ingen SO idag för alla klasser hade "halvstudiedag" från klockan halv två, så denna dagen gick jag bara i skolan fyra och en halv timme.

När jag kom hem åt jag mellis, jag var riktigt hungrig då efter som att jag inte ätit någon frukost och bara en knäckemacka till lunch.

Jag såg att länken i förra inlägget inte blev rätt och jag orka inte ta bot det inlägget "/.

Nu sitter jag framfö datan och tv:n och kollar på nått tråkigt, ska byta kanal nu!

Fan jag måste plugga också, vi har svenska prov på torsdag och sen så har vi NO prov vecka åtta. Fan vad jag  H A T A R  prov!

PussOchKram /Simone!<3

Kommentarer
Postat av: A m a n d a

Vi har tyskaprov nästa torsdag också. På min födelsedag. YEAY! blöööööh

2009-02-02 @ 15:56:49
URL: http://amandisenberg.blogg.se/
Postat av: simone

juste fan "/

2009-02-02 @ 16:58:20
URL: http://notastepwithoutyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0