21/2-09 -- Stockholm

Tjohojsan! Ikväll har jag varit i stan med mamma, jag har köpt två par jeans, ett par mörkblå och ett par ljusblå. Två helfärgade linnen, grå och svart. En orange tröja. Ett par vita tygskor och ett guldhalsband som föreställer en fyrklöver.
Jag är jätte nöjd med det jag köpt. Jag kan lägga in bilder på kläderna + halsbandet någon gång i veckan, så fort jag kommer hem till pappa för det är där min "överförningssladd" är till kameran.
Jag och mamma har även sett på bio, I taket lyser stjärnorna. Den var skiiit bra, men sorglig. Man hörde typ as många som snyftade inne i salongen ;). Jag tyckte att skådisarna var väldigt bra.
Innan bion åt vi på Pizza Hut, det var gott och så satt jag och kollade på lite fula människor xD haha det är så kul att göra det! xD. När bion var slut så var klockan typ tio, tunnelbanan gick typ kvart över och sen så gick tåget direkt efter typ vid 25 över, så vi hade jätte bråttom till tåget, men som tur var så hann vi. 
När vi kom hem var klockan drygt elva och då duchade jag och sen så provade jag alla kläder igen och så nu sitter jag här och skriver och väntar på att mitt hår ska torka "/.

Den var värkligen en film jag rekomenderar, jag vill se den igeen :D

ussOchKram /Simone!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja den e sjukt bra ,,, så sorlig men när jag såg den var det massa som satt och skratta åt henne när hennes mamma dog..så vidriga människor som inte har nån medkänsla..

2009-02-21 @ 12:51:26
Postat av: simone

ah håller med, vem är du? :)

2009-02-21 @ 16:05:33
URL: http://notastepwithoutyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0