21/2-09 -- Rebecka, bakning och plugg

Tjhu nu har jag och Rebecka bakat, men hon har tyvärr redan gått hem "/ så hon hann inte smaka. Jag och Rebecka ahr varit ute och tagit kort, men jag har fortfarande tyvärr inte min sladd här. Snart ska jag nog plugga lite SO. Jag ligger typ efter ganska mycket "/.

Ikväll är det melodifestivalen, jag ska nog kolla, elelr lite iallafall om det är några bra såklart.

Deltävling 3, Leksand, 21 Feb
Velvet - The Queen

Rigo & The Topaz Sound feat. Red Fox - I Got U
Molly Sandén - Så vill stjärnorna
E.M.D - Baby, goodbay
Mikael Rickfors - Du vinner över mig
Maja Gullstrand - Här för mig själv
Sofia - Alla
BWO - You´re Not alone

Det kan nog vara några bra låtar ikväll, dom jag tycker brukar ha helt okej låtar är; BWO, E.M.D och Velvet.Asso jag har typ inte hört Molly så mycket men dom gångerna jag hört henne så sjunger hon jätte bra så hon är väll också bra. Dom andra som jag inte skrivit nu, dom har jag typ aldrig ens hört talat om!
Nästa vecka ska Agnes och Sarah Dawn Finer sjunga, det är dom enda jag känner igen nästa helg.

Juste ikväll ska Denise ha fest i en lokal vid lägenheten och då ska jag ligga och "spionera" lite xD haha


E n  g a m m a l  b i l d  p å  m i g  o c h  b ä s t i s e n  R e b e c k  a ! < 3


PussOchKram /Simone!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0