20/2-09 -- Sportloooooov!:D

Så sköönt med sportlov nu! Jag älskar lov xD, fast vem gör inte det liksom ;).
Idag är det fredag och jag har varit i skolan och haft tråkigt, men som tur va så gick dagen snabt. Nu sitter jag på pappas jobb och väntar på mamma, jag och mamma ska åka in till stan (NICE).
Hoppas att jag hittar något fint, jag känner mig typ besatt av att köpa nmågot nytt nu. (Lägger in bilder ikväll eller imorgon om jag köper något) Jag och mamma ska gå på bio och så ska vi äta middag i stan.
Denise ska ha "fettolan" med Sandra xD haha, fyfan vad jag skrattade när jag hörde vad det var. Ni vet väll vad lan är!? asso, dom ska typ äta hela natten, haha ja skoj, eller som sa det men det är ju inte speciellt troligt.
Jag vill att mamma ska komma nu, jag vill till staaan :).

Juste ja, Rebecka vad ska du göra på söndag?

Dagens outfit;
Ljusgrön tröja från Gina Tricot
Svart linne (som "kjol") från H&M
Tre par svarta leggings xD(kallt idag) från lite olika ställen
svarta stövlar från Din sko
Två par strumpor från New body


Dagens hårfrisyr;
En fläta (åt vänster :D)

Dagens smink;
Puder
Mascara

Aja nu ska jag nog spela lite på datan (om den inte segar).

ÅH, jag vill så gärna åka tillbaka till Trysil, det är så jävlaa skönt där, as fina backar. J A G  V I L L  Å K A  S K I D O R !

PussOchKram /Simone!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0