19/2-09 -- Pluggkväll

Gud så trakigt jag har, idag när jag kom hem efter skolan (som har varit tråkig) så kom jag på att jag glömt mina anteckningar som jag fått av Erica idag i skolan, det var ju inte så bra, men jag ringde Rebecka och frågade om jag kunde komma över till henne och skriva av hennes och det kunde jag så jag gick dit och skrev av anteckningarna. När jag kom hem igen så satte jag mig och "pluggade" hehe jag hade tvn på, buusigt! haha.
Ah som ni kanske förstår så sitter jag inne på datan ;).

Juste idag i skolan så var det en som tog sig in i ens skåp och tog hennes fjällräven, polisen och allt var där :O. Stackarn.
Nej nu måste jag seriöst plugga lite (tyvärr), det är så jävla tråååkigt!


Här till vänster är en bild som jag typ tog år 2007 eller nått, fast nu har jag redigerat den på picnik.com.
Jag har hittat jätte många gamla bilder på min förra blogg, om ni vill kolla så kan ni gå in här! Jag kanske lägger in dom senare.

PussOchKram /Simone!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0