16/2-09 -- sjuk :'(

Fyfaan vad jag hatar att vara juk, jag är ju typ alltid det nu för tiden känns det som! Idag har jag varit hemma för att jag vaknade med skit ont i öron, hals och huvud, jag kunde typ inte resa mig för jag blev as yr.
Sen så somnade jag om en stund och sen när jag vaknade så läste jag ett kapitel i "Om jag kunde drömma" och så drack jag lite te. Vid lunchtid kom mamma hem med lite halstabletter, men än så länge har dom inte gjort någon värkan"/. Imorgon måste jag till skolan, men jag vet inte än om jag ska det, asso vi ska typ till doktorn imorgon och kolla mina öron för jag har haft ont i dom ganska ofta nu för tiden, men efter att vi varit där hoppas jag att jag kan gå till skolan.
Resten av dagen har jag typ bar legat och vilat och så har jag fixat två bilder på
Picnik.com, här är dom;


PussOchKram /Simone!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0