15/2-09 -- Zonträning

Idag har jag varit på zonträning med Linkan och många andra målisar. Jag och Linkan fick inte vara i samma "grupp" jag fick typ vara med två tjejer och dom kände redan varandra och sen så var det typ 7 eller 8 killar, jag hamnade alltid med killarna och särskilt en och han trodde typ att han var bäst men han sööög ***! Nej men han var iallafall inte bra.
Efter Zonträningen åkte jag hem och först så duchade jag och sen så kollade jag lite på tv.
Nu kom pappa och Denise hem, vi ska nog äta snart. Efter att vi ätit ska jag nog ta och försöka läsa lite i "Om jag kunde drömma" som jag lånat av Rebecka.

Lägger in lite bilder som jag tog ifrån Sofias blogg. Här kommer dom;

Glasstårta som Erica och Amanda gjorde, den var skita god!


Fjortisarna är ju seriösast! :D


Innan vi ska äta jätte god mat (Mums).


Lite flummiga! xD

Aja nu ska jag bränna ner lite filmer och sen ska vi äta.

PussOchKram /Simone<3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar till rebecka : Hihi , tack så mycket gumman ! (: pussochkram <33

2009-02-15 @ 22:44:05
URL: http://sofiatias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0