12/2-09 -- Grattis Amanda!<3

Nu har jag tyvärr inte hunnit skriva på två dagar, jag har behövt plugga till provet så jag har inte hunnit! Idag har jag varit i skolan, det var väll helt okej idag, dagan gick ganska snabbt. Efter skolan Gick jag och Erica till Centrum sen tog vi bussen hem till mig, här har vi ätit och så har vi typ "pluggat" lite, men nu kollar vi på AFV, as kul en tant stod där och bjäbbade och lådsas prutta XD haha fyfan vad fult!

Imorgon ska jag först till skolan och sen runt halv sju ska jag och Sofia hem till Amanda, Amanda och Erica ska ju ha "tjejkväll". Det kommer bli skit kul! :D

Älskar er + Rebecka!<333

PussOchKram /Simone!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0