10/2-09 -- House och plugg

Fan vad det suger att plugga, hela fritiden går ut på att plugga!
Just nu tittar jag på House och så snackar jag med Amanda på msn, och så försöker jag plugga, XD. Det som jag drar mig mest till är att snacka med Amanda och att kolla på House :).
Idag har det varit en vanlig tråkig dag i skolan, men sen efter skolan red jag, det var jätte kul :D.
Haha såg en ful reklam nyss xD

Dagens outfit;
Svart kofta från Gina Tricot
Grå med svart mönster tunika från Gina Tricot
Två par svarta leggings från H&M och Lindex
Svarta stövlar från Skopunkten


Hårfrisyr;
En fläta + mössa

Smink;
Puder
Mascara

Aja nu har jag inte så mycket mer att skriva, men imorgon ska jag till Täby med Amanda och sen på torsdag ska jag typ vara med Erica, och sen på fredag ska jag och Sofia hem till Amanda där Amanda och Erica ska ha "fest". Det kommer säkert bli skit kul.
Sen kanske på lördag-söndag ska jag bara kaanske vara med Matilda, men det är verkligen inte säkert. Så vi får se hur mycket jag kommer hinna skriva denna vecka!

Nu ska jag kolla klart på House och sen kanske plugga lite. (eller så spelar jag spel XD)

PussOchKram /Simone!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför är det bara en som skriver hela tiden, jag trodde att ni var två, eller har en typ slutat?!

2009-02-11 @ 16:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0