tunisien here I come

hejsan, förlåt för den dåliga uppdateringen men nu på lovet har jag inte haft lust plus att jens har haft vår dator nästan hela veckan så jag har inte kunnat.. Ajaaa, ikväll ska jag och familjen + roger (thereses pojkvän) äta på oxenstiernas stekhus! och sen efter det blir jag, mamma och therese skjutsade av roger till arlanda "tror jag men är inte säker" för att vi ska flyga till tunisien klockan 22.00

jag kommer inte ha med mig mobilen men skicka söta sms tills jag kommer hem och skriv söta gbn också för det är alltid kul att få ju! (: <333
ses om en vecka sötnosar/ rebecka


kommer sakna simone, amanda, sofia, erica, angelica och fredrick allra mest!  ni betyder mest!

Kommentarer
Postat av: Sofia

JAG KOMMER ATT SAKNA DIG REBECKA <3

2009-04-10 @ 20:47:47
URL: http://sofiatias.blogg.se/
Postat av: simone

Saknar dig redan bästis!<333

2009-04-10 @ 23:05:43
URL: http://notastepwithoutyou.bloggse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0