top model!

Hejsan alla söta och fula! (: <333
idag har jag varit i skolan och den var inte speciellt rolig men men,,  man får väll göra det bästa av dagen ialla fall för det! ^^
ikväll har jag innebandy-träning och gissa om jag har längtat för jag har inte spelat innebandy på en hel vecka.. "suuck"

Just nu sitter jag hemma hos sofia och kollar på top model för egentligen skulle jag till thea i täby innan träningen men jag hade glömt min innebandyklubba och vattenflaska i bilen och jag är inte säker på att pappa skulle komma ihåg det för han glömmer alltid saker som är viktiga så jag tog bussen hem istället till sofia och nu sitter vi här och funderar på vad vi ska göra men nu ska jag typ skriva på min andra blogg " stoltforstenare.blogg.se " och sen ska jag fråga sofia om hon vill gå ut och hoppa trampolin och kanske ta lite roliga bilder!! SES SENARE SÖTNOSAR!



(här är en bild på simone och mig för typ ett år sen eller mindre tror jag.
jag älskar dig mest av allt sötnosen min!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0