mycket på en gång!

hejsan alla glada och inte!
jag har något viktigt att berätta och det är att jag har pratat med mina kusiner igen dom som missförstog mig förut om det där med dom dumma komentarerna och dom lovar att det inte är dom och nu tror jag dom för liksom dom har sagt att dom lovar flera gånger om nu i telefonen men jakten fortsätter på den skyldige och det kan liksom vara vem som helst, ? men då kan jag ialla fall utesluta dom kusinerna och det är skönt för dom och jag är så himla bra vänner.. men det är nog ingen i min släkt tror jag, det känns som om det är någon annan utanför min släkt,, men vem? jag kan också utesluta sofia simone amanda och erica eftersom att komentarerna var dumma mot dom. hmm!? ajaaa. ska försöka komma på vem det är..


idag var det en vanlig torsdag och den var ganska kul men efter skolan skulle jag till täby egentligen hem till thea men jag orkade inte och jag skulle hämta saker hemma och så så jag sket i dom och åkte hem istället.. (:
när jga kom hem så kollade jag på tv och åt mörk choklad 70 %  I just love it! och drack päron mer. mummmms!

jag har också varit på träning och den gick hur bra som helst och nu börjar det bli bättre för mig.. men asså nu ska jag gå ner och hitta på något. juuuste, den tionde åker jag till tunisien så då kommer jag inte blogga på en hel vecka men jag kommer bli neger hoppas jag på! (: <33
ojojoj, nu fick jag sms så nu ska jag läsa det. pussar/ rebecka

PS imorgon åker jag till täby c med simone och amanda och kanske sofia och erica.
jag ÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR er tjejer!
simone fyller år på torsdag, gratta henne! (: <3 love u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0