6/4-09 -- Påsklov

Sorry för att jag inte hunnit skriva så mycket, men jg har haft så mycket för mig, i fredags var jag i skolan och då såg
vi typ "Ringare i nottredam" *Stavas?*.
Sen i lördags var jag i Täby med Rebecka. Ni får bild på det jag köpte längst ner i inlägget :).
Sen så lördag-söndag sov Matilda över hos mig, vi kollade typ på tv och skickad sms.
Sen på söndagen var jag med Rebecka, jag gick typ dit vid ett, den sov jag över hos Rebecka tills idag. Idag så ringde
vi Erica, Amanda och Sfia och kollade vad dom gjode men alla var typ upptagna. Erica var i Täby, Amanda hade nyss vaknat och Sofia pluggade.
då satte sig jag och Rebecka på tåget för att åka till Täby och '"förfölja" Erica, haha. Det gick ju inte precis så som vi
tänkt oss, haha. Vi träffade henne precis när vi hade gått av tåget så vi åkte direkt hem med Erica och då skulle vi även träffa Amanda på Åkersberga station.
Sen Tog vi fyra bussen hem till Erica för hon skulle lämna det hon köpt, sen så tog vi bussen hem till Sofia och så var vi där och hoppade trsmpolin och hade kul.
Så vi blev alla fem till sist.


Imorgon ska jag nog bara slappa ska hem till mamma, så jag kanske måste städa tills på onsdag för då ska jag ha tjejkväll pågrud av att jag fyller år...

Just nu kollar jag på "Spårlöst", jag ska kolla klart på det och sen ska jag se "Ballar av stål".


H ä r  ä r  d e t  j a g  k ö p t e  i  T ä b y  c e n t r u m;

Vitt långt linne - Gina Tricot
Vit T-shirt met blått ankare på - Gina Tricot
Blåa jeansleggings - Gina Tricot
Vita sommarskor - Belle

PussOchKram /Simone!<3

Två dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: Erica

sv. självklart kan du göra det, lämna bara en kommentar i min blogg innan så jag vet (:<333

2009-04-06 @ 22:17:29
URL: http://ericasbilder.blogg.se/
Postat av: Sofia

Svar : Haha, okej . Men vilken tid och så ? (: Och jag har under en hel vecka försök tänka ut vad jag ska köpa till dig ... Vad vill du ha ? :D <33

2009-04-07 @ 18:30:07
URL: http://sofiatias.blogg.se/
Postat av: simone

dt jag fick var skit bra ;) <33

2009-04-09 @ 13:01:06
URL: http://notastepwithoutyou.bloggse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0