30/4-09 -- Valborg

Hej alla glada, sura, roliga, O.S.V ;).
Idag har jag varit i skolan och då hade vi slöjd och andra saker, men på slöjden sågjorde ja klrt mn tunika så ni får en bild på den nån gång nästa vecka då jg fått tillbaka den.

Efter skolan så åkte jag och mamma till Elgiganten och då köpte jag Twilight-filmen :D. Det är fan mer än en timmes extramaterial. Så nu har jag iallafall något att göra ikväll.

Just nu kollar jag på "Vänner" och snart ska vi väll äta,ska kanske dra ner till elden och se om det är nån rolig där, men det kommer det säkert inte vara eftersom att alla gör något annat, eller Erica kanske är där, men jag är inte säker, det skadar ju aldrig att gå dit ;). Eller är det någon sopm vet att ni ska dit och vill hitta på något? ;).<3

  ÄLSKAR TWILIGHT! <333


PussOchKram /Simone!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0