29/4-09 -- Twilight :D♥♥♥

Hejhej! Idag har jag varit i skolan, vi har haft långidrott och då lörde vi "Mattrugby", Toppsandy" haha d det heter)och såkörde vi "Sillas Special" haha.

I måndags var ag med Rebeckaoch Sofia och vi spelae minigolf och åt B&J, mumms. Vi to lte bilder så ni får någon här nedan :D♥.

Imorgon så kunde ingen göra något på kvällen, så jag får väll vara hemma "/. Fast jag såg att Re´becka har skrivit att hon kanske inte ska vara med "Täbytjejerna" så vi kanske kan göra något,men jag vet inte för hon har ju varit sjuk idag och igår "/.

JUSTE IDAG KOMMER TWILIGHT-FILMEN UT :D♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ SKA KÖPA DEN IMORN
TROR JAG xD HAHA, VILL SE EXTRA MATERIALET OCH SÅNT :D.
ÄLSKAR TWILIGHT ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


PussOchKram /Simone!<3

  

(Ni får fler bilder nån gång)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0