28/04-09 -- Trött "/

Hejhej! Idag har jag varit i skolan, det har varit en helt vanlig dag förutom att vi inte hade någon engelska så vi slutade halv två istället för tio över två :). När jag kom hem så åt jag mellis och sen kopplade jag in vår fotoskrivare till datorn så ikväll kommer jag skriva ut en massa foton xD. Haha.

Om ett tag ska jag rida, har verkligen ingen lust att rida idag, och Rán som jag rider är tråkig att rida, eller hon är skit långsam och så är hon så jävla grinig på dom andra hästarna så jag hoppas nästan att vi ska rida ut, för då ser inte Tina (ridlärare) vad man gör xD hahaha.
Nu var det skit länge sen jag red Katla 3. Jag vill rida den lile tjockisen xD haha.

Föresten vad ska ni göra på torsdag då det är Valborg? Någon/några som vill hitta på något?
Reebcka ska vara i Täby med sina kompisar där och Erica kanske skulle vara med sin pappa eller vad hon nu sa, så vill (Amanda & Sofia + kanske Erica) göra något då? Eller vad ska ni göra?


Aja nu har jag inget mer att skriva...

PussOchKram /Simone!<3

 (Cypern♥)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0