27/04-09 -- Snart kommer jag Rebecka xD

Tjuhu! Just nu sitter jag och lyssnar på Twilight-låtarna, asso jag älskar dom, kanske inte jätte, jätte bra vad ni andra tycker men dom är så härliga och så är det så bra texter ♥...

Snart ska jag cykla till Rebecka och där ska jag vara med Reebcka och Amanda och kanske Sofia, jag vet inte om hon ska vara med för igår sa hon kanske.
Vi ska typ spela mini-golf och "plugga", vi har ju hemsudiedag idag ;). Sen imorgon ska jag till mamma och då ska jag nog skriva ut mitt brev till Rob♥♥♥♥. Imorgon ska jag även rida, jag rider en ganska tråkig häst "/.

Ska nog cykla snart, ska till mamma innan och säga "hej", haha.

PussOchKram /Simone!<3

 Sitter på Denise data så jag får a någon bild bara, det är på när jag + min familj + mormor och Jan var i Öserrike typ 2006, ska ju dit med Rebecka i sommar :D♥♥♥ (det är jag som har röd tröja xD) hahaaha. Det är så jävla fint där, längtar så jävla mycket och det blir kul att träffa släkten som bor där, det var skit länge sen :D.

Kommentarer
Postat av: Erica

sv. okej, tack för att du röstade (: och ja, jag har redan haft djur, därför skrv jag inte det igen (; <3

2009-04-28 @ 14:53:09
URL: http://ericasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0