26/4-09 -- Matilda ^o)

Hejhej! Idag har jag varit med Matilda, vi har hoppat med Ozzy och en annan hund som heter Saga, så vi har varit ute hela dagen, men Matilda åkte typ hem för en halvtimme sen eller något.

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Igår var jag ju med Amanda och då skulle jag vara hemma med familjen på kvällen så jag och Amanda kanske skulle sova idag, men jag är inte riktigt säker eftersom att Sofia skrev att hon kanske skulle vara med Amanda på sin blogg :S.
Så det kanske bara blir en tråkig hemma-kväll. Fast jag skrev till Rebecka och frågade vad hon gjorde så om hon inte ska göra något så kanske vi kan vara om hon får :).

Det är så skönt att det är så fint väder nu, det känns verkligen som sommar just nu, idag och igår hade mn ju typ lust att gå och bada. Fast när jag var hos Amanda så såg vi att det var jätte mycket is i deras lilla damm :O haha konstigt.

Imorgon har vi hemstudiedag, det blir skönt, fast vi har ganska mycket som vi ska göra, men vissa saker går nog snabbt (Får vi hoppas). Men det betyder nogiallafall att det kommer komma något inlägg under dagen, om jag inte är med någon :).

Usch vad jag har tråkigt nu... Säg till om någon vill göra något ;). Ni kan ju skicka ett sms :), för nu ska jag ut och lägga mig i solen om inte min tomt är helt skuggig, men jag tror att det är sol på trampolinen, eller på baksidan, så håll tummarna, kommer även lyssna på musik. Haha kanske inte så intressant att veta för er men jag bara skriver det jag ska göra xD. Hehe.

LÄNGTAR SÅ TILL NEW MOON! ♥♥♥♥♥ x 10,000.

PussOchKram /Simone!<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Förlåt! Jag glömde att vi snackade om att vi kanske skulle göra något.. gud vad taskig jag känner mig nu :( <333

2009-04-26 @ 18:05:57
URL: http://amandisenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0