25/4-09 -- MandaPanda

Hejhej! Igår efter skolan så var jag med Amanda och vi har även varit idag, ända tills klockan sex typ :).
Igår kollade vi på Twilight (♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Älskar verkligen den filmen, särskilt Edward Cullen) Vi kollade även på Talang2009 och så såg vi nån konstigt serie, haha.
Sen idag har jag och Amanda hoppat trampolin hemma hos mig och sen så åkte vi hem till Amanda och då hoppade vi också trampolin. Sen köpte vi också B&J, mumms! Ny favorit, "Half Baked" Skiiit god, hahaha.

Just nu har jag precis kommit hem från Amanda och Pappa håller på att laga mat, sen ska vi äta.

 Nu håller jag på att föra över bilder så jag kommer lägga in en eller två bilder här i slutet :).

PussOchKram /Simone!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0