18/2-09 -- Rubrik!?

tjohojsan... Det blev ingen Rebecka idag, hon är typ sjuk "/. Krya på diig! Fast hon mår bättre nu :DD.

Jag har startat en ny blogg, "Simonesfotoblogg" heter den, jag kommer självklart skriva på denna blogg också, men jag tycker att det är kul att göra nya headers och såna grejer, asso aixa på bloggen, på denna bloggen kan jag ju inte göra som jag vill, det är ju mon och Rebeas blogg så vi måste ju bestämma tillsammans :).
Efter detta inlägg kommer jag fixa en header till den bloggen så den kommer nog komma in idag :D.


Idag har jag haft SKIIIIT tråkigt, pappa har städat hela dagen så han har typ lyssnat på musik på tv.n så jag har inte kunnat spela Wii. Det är typ skit fint väder ute, men så jäävla kallt asso, jag tänkte gå ut och ta kort men jag frös typ häcken av mig :S och i morse så snöade det typ, asso jag hatar snö, det ska vaa sommar nuuu.
Men jag ska nog klä på mig varma kläder och gå ut och ta kort eller hoppa trampolin, då blir man ju iallafall varm :).

Imorgon ska jag spela match, vi har samling kvart i elva, så ag kanske kan träffa Rebecka en liten stund efter matchen, om det går :).


haha, bild från skolavslutningen typ år 2006 xD, det är på mig, Rebecka, Melvin (Sofias bror) och Sofia.


PussOchKram /Simone!<3

Kommentarer
Postat av: rebecka

shiet, jag ser ut som en liten mongobongo unge fast jag gillar min solbränna där! :)

älskar er två!! :) <33

2009-04-18 @ 17:45:58
URL: http://notastepwithoutyou.blogg.se/
Postat av: simone

haha, jag är typ också lite brun :O, men jag kommer aldrig kunna bli så brun som dig Rebecka xD <33

2009-04-18 @ 20:49:07
URL: http://notastepwithoutyou
Postat av: Sofia

Jo , och så är ju jag vit ^^ Haha . Jaag älskar er ! <3 (:

2009-04-18 @ 23:07:48
URL: http://sofiatias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0