1/04-09 -- April, april din dumma sill ;)

Tjohojsan, idag har jag varit i skolan, vår första lektion var engelska och då sa vår lärare att vi kanske skulle vara med i nått pogram på tv, vi skulle typ möta nån Pär i matsalen, när vi kom dit så "ringde" vår lärare "Pär" och så började han springa och skrek april april, udda. haha. Men vi slapp iallafall lektionen ;). Efter engelska hade vi NO och då skulle vi först igenklien typ köra frågesport i grupper, men sen så gav hon oss varsit papper med frågor på som ett helt normalt test, asso gud vad jag hatar kärringen!... Sen var vi tvugna att göra en laboration, tråååkigt. Efter NO,n ade vi matte, det var inte så jobbigt idag, nu har jag kommit ikapp Rebecka igen så nu kan vi jobba tillsammans :p haha, vi som är bäst, eller jag som är bäst haha, jag kollar typ av Rebecka på allt xD. Buusigt...

Sen hade vi lunch och det är typ elevernas önskevecka så idag fick vi pizza, det var mumsigt :). Men sen så sprang man ju iallafall av sig pizzan, haha, vi hade tre timmars idrott. Vi körde typ kampsport, det var ganska kul faktiskt, sen körde vi även någon sorts av fys, det var iallafall inte jobbigt och så fick vi göra vad vi ville ett tag och såkörde vi nån "utmaning" med basket som jag suger på, haha, jag tog iallafall ut Rebecka, men sen åkte jag också ut, haha.

Efter skolan tog jag bussen hem, när jag kom hem åt jag mellis och sen så pluggade jag lite tyska, vi har prov imorgon, men jag kan typ inget och jag orkar liksom inte plugga, haha, det kommer gå skit dåligt, men skit samma. Sen läste jag klart det sista kapitlet i "Om jag kunde drömma" så nu är jag klar med den, jag har redan fått låna "När jag hör din röst" av Rebecka, men jag glömde den i skolan så nu har jag inget att läsa ikväll "/.

Snart ska vi nog äta middag, eller ingen har börjat med den än, men vi borde nog äta snart så att det inte blir jätte sent som vanligt, hehe.

Igår red jag, det gick inte så jätte bra, jag rider ju på isslandshästar och vi "hoppade" typ, men det blir ju inte så högt då eftersom att islandshästar inte är så bra på att hoppa.

Kommer nog skriva imorgon också, men nu har jag inget mer att skriva, ni får nog en bild eller två.



Idag får ni dagens outfit.

Grå tröja från Gina Tricot (Denises)
Ljusrosa linne från Gina Tricot
Blåa Åva gymnasium mjukisbyxor (Denises)


Har det så bra så länge!
PussOchKram /Simone!<3

8 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0