REBECKA SKRIVER.

Hejsan rebecka här igen, asså tänkte bara skriva ett litet snabbt inlägg ikväll för jag ska vara med två kompisar ikväll och så men men! Idag har jag bara haft en tråkig vanlig dag i skolan men imorgon och ikväll blir det roligare för imorgon ska jag först spela en match mot vaxholm och jag kanske måste stå men hoppas inte det för jag spelar i ett nybörjar lag för så vi har inte någon målis än men det kommer vell så småning om och efter matchen ska jag och simone och amanda kolla på bio "madagaskar 2" hahah.
aja, nu ska jag och the geeks hitta på något att göra och sen hämta sofias hund.
puss på er
!

Kommentarer
Postat av: simone

haha, ja har inte skrivit en ända gång. Men jag vill inte längre ha dendär bloggen. Den är tråkig, och speciellt att dela med dig Rebecka, förlåt med det är bara sanning. Jag älskar dig!

2008-11-22 @ 13:49:56
Postat av: Anonym

vem fan är dt som skrivit dt hära?

jävla idiot,

jag har inte skrivit dt :S

2008-11-22 @ 20:42:55
Postat av: Anonym

/simone

2008-11-22 @ 20:43:24
Postat av: Amanda

omg! :O

den personen är bara avundsjuk på er simone och rebecka. det är någon ni känner, säkert.



<3

2008-11-23 @ 11:20:32
URL: http://amandisenberg.blogg.se/
Postat av: Erica

håller med Amanda, :O



skaffa ett liv och lämna Simone och Rebecka ifred.

2008-11-23 @ 14:29:52
URL: http://alltiderica.blogg.se/
Postat av: rebecka och simone

tack flickor!

<3

2008-11-23 @ 16:40:40
URL: http://notastepwithoutyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0