REBECKA HÄR!

tjuubreh! nu är det rebecka som är inne och skriver ett inlägg i min och simones fina blogg. vi har fixat lite snabbt så det blev inte världsbäst men jag lovar att hon och jag ska komma på något kul att göra med bloggen så den blir roligare att skriva i och roligare för er att läsa om det nu är någon som läser vår blogg fast vi började idag så det kommer vell läsare så småning om.

vad har alla gjort idag då?
jag har varit i skolan och haft tråkigt som vanigt och på idrotten hade vi styrka och fotboll och det var ganska kul och sen så hade vi syslöjd med vår mentor hans och han kan inte sy om man säger så och sen så slapp vi bilden, jippppi!
och sen så åkte jag och simone hem till mig och bakade rulltårta och satt oss och plugga so, vi har hemprov och jag har panik för det för det känns som om jag inte kommer hinna skriva klart. och sen så kolla vi lite på tv och tog det lungt och sen så gick vi upp och då kom vi på den brilljanta idén om att starta en blogg, funny funny.. och sen så åkte simone hem och jag snacka lite med kompisar på msn gick ner och åt och hängde tvätten eftersom min gulliga mamma bad mig om det och nu sitter jag här och skriver. simone och rebecka är bäst så att ni vet!  ;)
kramar rebecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0