Here I´m ^^

hej alla snälla som läser våran blogg :)
som ni kankse har märkt är det mäst rebecka som ä aktiv i vår blogg, men jag ska försöka bli bättre på att skriva oftare, elr jag ska iallafall försöka:)
igår gjorde ja samma saker som rebecka förutom att ja inte va med nån på kvällen, o då hade ja dt bara piss tråkigt:(
idag hade ja först en extra träning innan cupen som är nästa helg. (i fotboll)
efter träningen åkte ja hem o duchade o så o sen fönade ja håret o bytte om, typ vid två åkte ja o min papi o hämtade amanda för han skulle köra oss till vaxholm, där rebecka hade innebandy match, dom vann :)
efter hennes match skulle vi åka till kista, vi gick på bio "madagaskar 2" haha as kul elr ja tyckte dt iallafall... "I like to move it move it - He liket to move it - She like to mive it move it - We like toooo ---- MOVE IT". haha typ min favorit av filmen o sen oxå " dt är mycket roligare om man håller upp armarna såhära :D haha, ja typ as garvade XD
efter filmen åkte vi hem, ja skulle egenkligen sovit hos rebecka, emn vi hade glömt att vi har träning halv nio på morgonen imorn så vi skippade dt :(:



juste fan, vem fan är dt som skrivit dtdära jävla inlägget, o sen skrivit att dt är från mig till rebecka, asso den kan gå o ta sig !

/ kram simone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0