long time ago


bild på amanda mig och simone när vi larvar oss framför webbem-
hahha, jag älskar er tjejer!     <3333333

tjuuubreh gott folk! nu var det ett tag sen någon av mig och simone skrev så jag tänkte "nu klämmer jag in bloggen i kalendern" det har inte hänt så himla mycket den här veckan för mig förutom att idag så spelade jag innebandymatch och jag stog i mål för jag mådde inte så himla bra men det gick bra och vi vann med 6-3 på hemmaplan och imorgon (måndag) ska jag och mitt lag och det andra laget sitta som sarjvakter på TFC-AIK, och jag hoppas tfc vinner... :D
imorgon så ska jag till skolan och träffa alla roliga personer och ha det tråkigt på lektionerna. juste vi fick reda på våra so prov vad vi hade fått men han kunde bara räkna upp fyra stycken som han visste säkert hade fått vg eller mvg och jag sofia och malin fick vg och sofia s fick mvg (nöjd över mig själv) men liksom jag tycker fett synd om as många i vår klass för vissa har liksom ansträngt sig mer än mig och vissa har jobbat arslet av sig för det här hemprovet och så var det jag som klarade mig. orättvist men men...... jaja, nu ska jag fortsätta spela bubble trubble    XD<3
kramar eran egna rebecka.


juste såg ni idol? asså ofta man blir så glad att man nästan holler på att dö för honom??!? asså visst jag tyckte han var "rolig/cool" men han skulle verkligen inte vinna och han skulle åka ut för han sjunger inte bra menmen,, hahahhahaaa. stackars den där tjejen hon grät säkert as mycket för att han åkte ut, själv satt jag och gravade när jag såg hur hon var..

Kommentarer
Postat av: Anonym

det heter buble truble och man skriver inte holler utan håller, hallå!

2008-11-30 @ 21:46:32
Postat av: Erica

det heter ju visst bubble trubble. :S

2008-12-01 @ 21:13:29
URL: http://alltiderica.blogg.se/
Postat av: rebecka

asså jag skriver som jag vill och stavar som jag vill men sök på google "bubble trubble 2" så kommer spelet jag spelar fram jag vet vad jag snackar om!

2008-12-02 @ 18:43:04
URL: http://notastepwithoutyou.blogg.se/
Postat av: Amanda

hahaha. JÄVLA TÖNT! xD (anonyma jäveln)

2008-12-03 @ 18:48:49
URL: http://amandisenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0