kort inlägg!

HELLU!
vad hittar ni på då? :)
ja snackar med amanda på msn. (amandisenberg.blogg.se) ja tkr hon har en as fin blogg iaf:D
vi skickar lite olika dansande ätliga saker till varandra, haha elr mest hon :D
imorn ska ja va med amanda o rebecka, vi ska sova hemma hos rebecka:) vi ska typ se på mamma mia o sex and the city :D  amanda har inte sätt sex and the city o ja har inte sätt mamma mia:p vilken tkr ni är bäst (om ni har sätt båda såklart)? 

ja o amanda hittade domhära fina bilderna på två hästar, vilken tkr ni är finast, bild 1 elr bild 2 ? :D

 1.2. 


4 dagar kvar!:D


Kommentarer
Postat av: Anonym

bild 1 var finast!

2008-12-20 @ 22:56:54
Postat av: madde

jag tycker att båda var jätte fina, jätte fin fux, och jag älskar ju fuxar så ja säger nog bild två, men ändå bild 1, haha nej men jag kan inte bestämma mig, BÅDA var jätte jätte fina!

2008-12-20 @ 22:58:04
Postat av: Anonym

jag tror att jag väljer bild 2 för jag tycker jätte mycket om fuxar och det påminner mig om en häst som min syster var skötare på förut, hon hette carol:)

2008-12-20 @ 22:58:59
Postat av: Anonym

ojuste förra inlägget var av mig också, glömde visst att skriva namn :)

2008-12-20 @ 22:59:30
Postat av: moa

nej men gud nu börjar det bli lite pinsamt :*) jag glömde skriva namn igen:) hihi ojdå. så nu har jag kollat så att jag skrev namn, hihi.

2008-12-20 @ 23:01:08
Postat av: jasefine

jag tycker att båda bildena var jätte fina.

bild 1 för att den såg så härlig och mysig ut, och så var ju såklart hästen jätte fin.

bild 2 för att den bilden också såg jätte härlig ut, och fin häst.



P:S jag tycker jätte mycket om er blogg:) roligt att läsa den:)

2008-12-20 @ 23:03:27
Postat av: anna

jag är inte så intresserad av hästar men jag tycker att det är jätte fina djur och domdär bildena va jätte fina.



jag har sätt både mamma mia och sex and the city, jag tycker nog att mamma mia var lite roligare, det är nog bara för att det var mer glädje i den filmen:)

2008-12-20 @ 23:05:09
Postat av: Amanda

:D ! båda är fina tycker jag

2008-12-21 @ 10:52:20
URL: http://amandisenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0